مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 10:202023-02-25اقتصادي

یونسکو، صنایع نساجی کاشان را ارزیابی  می کند


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان از ورود کارشناسان صنایع دستی سازمان یونسکو برای ارزیابی و بررسی صنعت نساجی کاشان به این شهر خبر داد.

- ایسنا/اصفهان رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان از ورود کارشناسان صنایع دستی سازمان یونسکو برای ارزیابی و بررسی صنعت نساجی کاشان به این شهر خبر داد.

احمد دانایی نیا در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: گروه ارزیابی صنایع دستی یونسکو پس از معرفی کاشان به عنوان نامزد شهر جهانی صنایع نساجی سنتی به مدت دو روز از مجموعه ها و کارگاه های نساجی سنتی شهرستان کاشان بازدید خواهند کردند.

وی افزود: کاشان پیش از این به عنوان شهر ملی نساجی سنتی معرفی شده است و امیدواریم پس از بررسی و بازدید ارزیاب های جهانی یونسکو از ظرفیت های صنعت نساجی این شهرستان و کسب شاخص های لازم، این شهر به عنوان شهر جهانی نساجی سنتی انتخاب و معرفی شود.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان، تصریح کرد: سازمان جهانی یونسکو برای هر تصمیم خودارزیابی های مقدماتی و اولیه را برای انتخاب کاشان برای شهر جهانی نساجی سنتی انجام داده و بر این اساس برای بازدید میدانی گروه ارزیاب های صنایع دستی یونسکو به مدت دو روز در کاشان حضور خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یونسکو، صنایع نساجی کاشان را ارزیابی  می کند

یونسکو، صنایع نساجی کاشان را ارزیابی  می کند